Kontaktirajte nas

Veseli bomo vašega obiska, saj je čas sezonskih, gradbenih, obnovitvenih del, projektov za dom ter vrt in kmetijstvo tukaj. Preverite odpiralne čase.

(04) 532 53 20

Prodaja

info@humko.si

Email

Odpiralni čas

ponedeljek – petek: 07:00 – 15:00

 sobota, nedelja in prazniki: ZAPRTO

Kakšni so načini plačila?

Plačilo po povzetju
Kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov. Plačilo po povzetju se lahko izvede le za naročila, ki ne presegajo vrednosti 60€.

Po predračunu na transakcijski račun prodajalca
Blago lahko poravnate po predračunu na transakcijski račun trgovca oz. prodajalca.

Če naročilo prevzamete v naši tovarni v Podnartu lahko plačate z gotovino ali kartico.

Kolikšen je čas dostave?

Naročeno blago je lahko poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja. V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni. V primeru daljšega dostavnega roka vas bomo kontaktirali preko vaših posredovanih kontaktnih podatkov in se dogovorili o možnosti dostave.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjem GLS (cene se obračunavajo po veljavnem ceniku). Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v treh dneh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave zaradi njih ustrezno podaljša.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je podjetje GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali pa bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam spremembo podatkov sporočite po telefonu: +386 (0)41 583 493 oz. po e-pošti:jan@humko.si

Preklic naročila

Prejeta naročila lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno oz. najkasneje 1 uro po oddaji naročila.

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte Jan@humko.si . V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke: V naslovu sporočila: Preklic naročila V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov naročnika c) številka naročila

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 8 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi kupljenega blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v treh dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov jan@humko.si, blago pa vrniti v nadaljnjih petih dneh. Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan, neuporabljen, še vedno obdan z zaščitno folijo in v nespremenjeni količini. V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega ali poslovnega bančnega računa, ki nam ga morate v tem primeru sporočiti. Ne izplačujemo gotovine ! Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih izdelek je bil pri tem odprt, uporabljen ali odstranjen varnostni pečat. Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se nahaja v elektronski obliki na sedežu podjetja Humko d.o.o., sebenje 54, 4260 Bled.